خرید پک هدیه سازمانی | خرید عمده ادارات | گز شاهکار

پک های گز هدیه سازمانی

شرکت های خصوصی ، دولتی و نیمه خصوصی در موقعیت های خاصی تصمیم به خرید پک هدیه برای کارکنان سازمان خود هستند . در بین کالاهای مختلف که برای مناسبت هایی مثل 22 بهمن یا نوروز انتخاب میشود . گز و آجیل همیشه انتخاب اول بوده است . خرید گز عمده و مستقیم از کارخانه برای شرکت ها اهمیت دارد . یکی بخاطر صدور فاکتور رسمی از تولید کننده و دیگری ارزان تر بودن خرید مستقیم از کارخانه به نسبت خرید از افراد واسطه  است .

✅برای مشاوره خرید سازمانی با شماره 09910364269 تماس حاصل فرمایید .

مزایای خرید پک هدیه گز ، مستقیم از کارخانه:

1.تازه بودن

تازه بودن فاکتور مهمی در خرید گز است . گز ماده نگهدارنده ندارد و نهایتا تا 4 ماه نرم میماند . بهترین زمان مصرف گز ، به شکلی که به کیفیت روز اول باشد 45 روز است . این مشکل در خرید شکلات و بقیه شیرینی ها وجود ندارد چون از نگهدارنده های شیمیایی استفاده میکنند . با خرید مستقیم از کارخانه شما از تازه بودن خرید خود اطمینان دارید . همچنین گز حدودا 5 درصد رطوبت دارد اگز از تولید آن زمان زیادی بگذرد ، پسته های داخل گز خیس خورده و طعم خود را از دست میدهند. همچنین هر چه از تولید گز گذشته باشد ، عطر و طعم آن کمتر میشود ، چون مواد معطر مثل گلاب و انگبین بسیار فرار هستند و به مرور زمان عطر خود را از دست میدهند .

2.امکان صدور فاکتور رسمی

اکثر شرکت ها و تمام ارگان های دولتی برای خرید موظف به خرید با فاکتور رسمی هستند . بسیاری از فروشنده ها و شرکت های پخش مواد غذایی مایل به صدور فاکتور رسمی نیستند یا کد اقتصادی ندارند . اما وقتی شما از تولید کننده مستقیم خرید میکنید بابت صدور فاکتور رسمی نگرانی ندارید.

تولید گز در کارخانه

3.ضمانت قیمت

مهمترین فاکتور همیشه قیمت بوده است . وقتی شما به مقدار عمده خرید میکنید به شما قیمتی داده میشود که به فروشگاه های بزرگ و شرکت های پخش داده میشود . حالا فرض کنید اگر از تولید کننده ، مستقیم خرید کنید به صرفه تر است یا از واسطه اول و دوم ؟!!

گز شاهکار به شما ضمانت میدهد از هیچ جای ایران و هیچ واسطه ای ارزان تر از قیمت کارخانه نخواهید خرید.

مزایای خرید عمده از کارخانه گز شاهکار :

علاوه بر مزایایی که برای خرید گز مستقیم از کارخانه ای در بالا گفته شد ، گز شاهکار یک سری مزیت های منحصر به فردی دارد که شاید در برند دیگری در ایران یافت نشود .

1.امکان پرداخت با سامانه ستاد

سامانه ستاد یا تدارکات الکترونیکی دولت ، در سال 1389 تاسیس شد و در آن بخش بزرگی از خرید و فروش اموال دولت ، مزایده ها و مناقصه ها را پوشش میدهد . برخی از شرکت های دولتی مثل ادارات و پتروشیمی های خصوصی باید درخواست خرید خود را در سامانه ستاد ثبت کنند و منتظر تایمن کننده باشند . شما میتوانید برای خرید گز عمده و پرداخت با سامانه ستاد با گز شاهکار همکاری داشته باشید .

پرداخت گز با سامانه ستاد

2. امکان چاپ با بسته بندی اختصاصی

شاید ترجیح بدهید برای کارکنان خود پک هدیه ای در نظر بگیرید که بسته بندی اختصاصی شما را داشته باشد . این طرح برای حداقل 3000 بسته است که طرح اختصاصی شما با ابعاد مد نظر شما چاپ میشود . در گذشته ما این طرح را برای مشتری های بزرگی مثل : فولاد مبارکه اصفهان ، طراحی کردیم وشما هم میتوانید برای ارگان خود ثبت سفارش کنید . همچنین اگر به تعداد پایین تر بخواهید امکان چاپ برچسب یا بگ با طرحی برند شما هم هست .

جعبه های اختصاصی برند گز شاهکار

3.متنوع ترین کارخانه گز ایران

گز شاهکار 34 نوع گز تولید میکند که در انواع بسته بندی ها و طعم ها موجود است . به جرئت میتوان گفت هیچ کارخانه ای در ایران به اندازه گز شاهکار و به صورت تخصصی گز تولید نمیکند . گز های با انواع عسل های مختلف ، گز هایی با انواع انگبین ها و طعم دهنده های طبیعی مثل زعفران و گلاب و شیر خشت ، که هر کدام طعم و عطر مخصوص به خود را دارند و به 17 گشور دنیا صادر میشوند . گز های صادراتی ، با بالاترین استاندارد های مواد غذایی مثل ISO 9001 و ISO10002 تولید میشوند.

 

انواع گز شاهکار برای هدیه سازمانی :

گز های شاهکار در نوع بسته بندی به 2 نوع گز ساده و گز کادویی تقسیم میشود . گز های ساده جعبه های مقوایی ساده دارند و اکثرا برای افرادی مناسب هستند که مایل به هزینه زیاد برای بسته بندی نیستند ولی گز با کیفیت میخواهند . پک های کادویی هم در انواع بسته بندی های چوبی ، چرمی ، ترمه و هاردباکس موجود هستند .

بسته بندی چوبی :

بسته بندی های چوبی هم مدل های داخل سایت هستند و هم مدل هایی به انتخاب شما که قابل سفارش اند . شما حتی برای 50 بسته هم میتونین بسته بندی های چوبی و کادویی را انتخاب کنید .تعدادی از بسته بندی های چوبی برای هدیه سازمانی را برای شما قرار میدهیم .

جعبه کادویی پک هدیه سازمانی

بسته بندی ترمه(پک هدیه با طرح اصفهان):

ترمه کاری از صنایع دستی معروف اصفهان است که در ابزار و لباس های مختلفی استفاده میشود . از سفره و لباس گرفته تا جعبه ها و کیسه های کادویی که با ترمه کاری درست شده اند. گز شاهکار هم بسته بندی های ترمه را از قلم ننداخته و مدل های مختلفی را با بسته بندی ترمه کاری موجود دارد .

جعبه ترمه کاری گز شاهکار

بسته بندی هاردباکس(پک هدیه مدرن) :

جدید ترین نوع بسته بندی مقوایی که با مقوای ضخیم و سخت درست میشود ، هارد باکس است . این نوع بسته بندی حس بسته بندی های چوبی را میدهد ولی قیمت مناسب تری دارد . طرح های طلاکوب و متالایز های مات و براقی که روی هاردباکس پیاده میشود ، بی نظیر است . اگر مایل به سفارش بسته بندی کادویی هستید و در حالی مایل به هزینه زیاد برای بسته بندی چوبی نیستید ، هارد باکس بهترین گزینه است .

پک هدیه هاردباکس گز شاهکار

 

رضایت از خرید پک های هدیه گز شاهکار

از سال 1353 تا امروز گز شاهکار توانست بیش از 15 میلیون جعبه گز تولید کند و کام تعداد زیادی را شیرین کند . در این بین ما تعداد کمی از رضایت مشتریان ئ مصرف کننده هارا برای شما قرار میدهیم .

رضایت خرید پک هدیه گز شاهکار

حداقل سفارش پک های هدیه چقدر است ؟

برای جعبه های غیر اختصاصی حداقل سفارش 50 بسته است و جعبه های اختصاصی برند خودتون 1000 بسته است

مدت آماده سازی پک های هدیه چقدر است ؟

پک هایی که نیاز به چاپ اختصاصی نداشته باشند بین 2-4 روز آماده ارسال هستند .

روش ارسال به چه شکل است ؟

ارسال میتواند پست ، تیپاکس ،اتوبوس و باربری باشد و شما بین روش های مختلف انتخاب میکنید.

دیدگاهی در مورد “خرید پک هدیه سازمانی | خرید عمده ادارات | گز شاهکار

  1. 9104374755 گفت:

    خداقوت میگم به همه پرسنل گز شاهکار بسیار بسیار عالی هنوز گزی به خوشمزگی گز شاهکار نخوردم 🙏🙏🙏

    1. مدیر سایت گفت:

      نوش جونتون باشه انشالله همیشه شیرین کام باشین

  2. محسن گفت:

    کیفیت این گز بسبار خوب است ولی متاسفانه قیمت ها در توان اکثر
    متوسط جامعه نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گز شاهکار (بلداجی اصل)

یک نکته را قبل از”خرید گز” نباید فراموش کرد که گز با کیفیت و مرغوب حاصل تجربه و زحمات تولید کنندگان آن است و قطعاْ این کیفیت اتفاقی نخواهد بود. مجموعه گز شاهکار؛ در سال ۱۳۵۳ توسط حاج احمد طهماسبی تأسیس شد و لقب اولین تولید کننده گز در پایتخت گز ایران(بلداجی) را به همراه دارد. از جمله افتخارات گز شاهکار می توانیم به تولید کننده برتر سازمان غذا دارو در سال های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۷و واحد نمونه تولیدی و کارفرمایی نمونه در سال ۱۳۹۶ و تولید کننده منتخب در شانزدهیمن و هجدهمین جشنواره ملی شیرینی و شکلات ایران اشاره نمود. در مجموعه تولیدی گز شاهکار (بلداجی اصل) با تولید بیش از ۳۴ نوع گز از جمله گز آردی و گز لقمه ای با درصدهای متفاوت پسته و بادام و شیرین کننده های مانند: عسل، شکر و انواع انگبین تولید شده و به صورت گسترده در سطح کشور عرضه گردیده است و حتی به صورت متمرکز در فروشگاه های رسمی گز اصفهان، شاهکار در ۳ شعبه در شهر اصفهان در بسته بندی های مقوایی، فلزی و چوبی به فروش میرسند.فروشگاه گز شاهکار با هدف ارائه و فروش بدون واسطه و راحت گز با کیفیت و تولید روز فروش به سراسر ایران و با حداقل زمان ارسال راه اندازی شده است، امید است بتوانیم در لحظات شیرین زندگی شما سهم کوچکی در شیرین کردن کام شما داشته باشیم.شما میتوانید برای خرید عمده گز شاهکار اینجا کلیک کنید.

شماره تماس:
09910364269 - 03136252479

ایمیل: Info@shahkargaz.com

آدرس کارخانه: چهارمحال و بختیاری، بلداجی، بلوار کاشانی، کارخانه گز شاهکار
ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ جمعه ها  ۸:۳۰ تا ۱۳:۰۰

سبد خرید
حساب کاربری من
خانه
فهرست